Suporterii Cesenei fac coadă la abonamente pentru a-l vedea în noul sezon pe Adrian Mutu. În prima săptămână s-au vândut 3.101, lucru care nu s-a mai întâmplat niciodată în istoria clubului.
A venit Mutu la Cesena, prinde viață și stadionul „Dino Manuzzi”. După prima săptămână în care s-au vândut abonamente pentru noul sezon, bilanțul este unul excelent pentru oficialii echipei: 3.101 abonamente deja au fost date. „Ne așteptam să se vândă bine, dar nu credeam să se ajungă la acest număr în numai o săptămână. Anul trecut, de exemplu, din iulie până în septembrie am vândut 11.000 de abonamente. Dacă s-ar păstra acest ritm, acum s-ar depăși 12.000 în doar o lună. Cu siguranță, Mutu este principalul motiv al interesului sporit din partea suporterilor”, ne-a declarat ofițerul de presă al Cesenei. Stadionul echipei are 23.000 de locuri.
A trecut de la Nike la Adidas
Odată cu transferul la Cesena, Mutu a mai făcut o schimbare. Dacă până acum încălța în timpul meciurilor ghete Nike, acum „Briliantul” a trecut la adidas, sponsorul echipei italiene. Schimbarea e cu atât mai interesantă cu cât în 2004, în urma scandalului „Cocaina”, compania adidas a rupt contractul cu atacantul român, care juca atunci la Chelsea, pentru a nu-și asocia imaginea cu un fotbalist care a fost depistat pozitiv la controul antidoping.
Luna viitoare va fi pus în vânzare și tricoul lui Mutu, al cărui preț încă nu a fost stabilit. Acest lucru nu i-a împiedicat pe fanii Cesenei să facă rezervări. „Primim zilnic peste 15 solicitări pentru tricoul lui Mutu”, ne-a mai spus ofițerul de presă al clubului din Serie A.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER